September 10, 2016 | Hotel Fortuna
IN Blog Uncategorized

Rolul apei in nostalgia zilelor de vara

Hotel Fortuna

Rolul apei in nostalgia zilelor de vara

Acum ca a trecut nebunia vacantelor va puteti simti mai relaxati si pregatiti sa va reluati atributiile legate de munca. Aceste sentimente nu va vor tine foarte mult insa. O mica verificare a bugetului este suficienta pentru a va trezi dintr-o data cu moralul la pamant. Iar acesta nu este decat unul dintre factorii stresori care se vor grabi sa va asalteze. Melancolia produsa de zilele de iarna ce urmeaza sa bata la usa, temperaturile scazute din timpul noptilor, problemele inevitabile de la munca si aveti toate ingredientele necesare unui caz tipic de nostalgie dupa zilele verii.

In general, vacanta este prin excelenta o scuza minunata pentru a va sustrage de la programul de exercitii. Daca va duceti la mare, considerati ca inotul substituie perfect activitatile sportive pe care le faceati in mod curent; daca va duceti la munte, drumetiile va inlocuiesc exercitiile.

Cand vacanta se termina, va vine foarte greu sa va reintoarceti la programul anterior ei. Melancolia zilelor de vara risca sa se transforme in stare de oboseala. Din fericire, prin activitatea fizica adecvata si prin hidratarea corespunzatoare, epuizarea si melancolia nu vor mai supravietui mult timp.

Lenevitul in fata televizorului nu va readuce forma visata! Cand aveti timp liber renuntati sa-; mai petreceti intre 4 pereti zacand in fotoliu sau in pat. Iesiti afara si plimbati-va aleargati, inotati, jucati-va cu cei mici.

Orice activitate din cele de mai sus pe care o intreprindeti trebuie indeplinita cu toata forta pentru revigorarea metabolismul, pentru intarirea tonusului mulscular si pentru a arde cat mai multe calorii.

Daca preferati totusi sa stati in casa dati drumul la muzica si misca-tiva in ritmul ei. Pana si un simplu dans sau un joc de glezne va arde mai multe calorii decat trandavitul in fotoliu.

Deshidratarea si oboseala

Oboseala poate constitui si un simptom al deshidratarii. Apa indeplineste un rol foarte importanta in metabolism si in producerea energiei necesare de care aveti atat de multa nevoie zilnic.

Simptomele deshidratarii:

Senzatia de uscaciune la nivelul cavitatii bucale (gura, limba) si al pielii;

sete intensa;

scaderea presiunii sangelui – hipotensiune- insotita de un puls accelerat;

diminuarea volumului urinelor.

Cum sa combateti deshidratarea? 

Chiar daca o sa va vina greu la inceput, in loc de obisnuita ceasca de cafea sau uzualul pahar de cola opteaza pentru unul sau doua pahare de apa. Stimulentii cafeinei va vor produce un scurt moment energetic, care va incepe sa se diminueze treptat.

Cafeina este o substanta diuretica ce va determina marirea gradului in care se produce deshidratarea. Starile de deshidratare nu se intampla in cazul in care va asigurati ca beti o cantitate suficient de mare de apa, insa cei mai multi nu indeplinesc aceasta cerinta.

Cafeina provoaca dependenta destul de rapid si daca sunteti deja consumatori fideli ar fi intelept sa o reduceti treptat pentru a preveni simptomele caracteristice deshidratarii. Pentru o buna hidratare, este indicat sa beti aproximativ 2 litri de apa pe zi. In cazul in care practicati regulat activitati sportive sau beti cafea ori alcool ar trebui sa mariti cantatea de apa de la 2 litri la 3 litri.

Indiferent unde mergeti, asigurati-va ca sticluta de apa nu va lipseste. Urmariti cantitatea de apa pe care o consumati zilnic .
Pentru a va veni mai usor sa consumati atat de multa apa si pentru un surplus de vitamina C adaugati felii de lamaie, de portocala sau de grape-fruit. Plicutele de ceai pot fi de asemenea folosite pentru o aroma placuta. Incercati sa evitati  bauturile ce au un continut ridicat de zahar. Urmariti precum cresterea glicemiei in sange si epuizarea fizica nu vor intarzia sa-si faca simtita prezenta.

O hidratare corespunzatoare organismului nu numai ca va produce mai multa energie si buna-dispozitie, dar ajuta intregul corp sa functioneze eficient si ofera si o impresie de stralucire pielii dumneavoastra . In final veti fi placut surprinsi de efectele pe care le veti obtine daca veti bea o cantitate de apa corespunzatoare nevoilor organismului dumneavoastra.

Echipa hotelului Fortuna va recomanda sa luati seama de toate aceste sfaturi utile si nu in ultimul rand, chiar daca vara s-a sfarsit , sa continuati sa urmariti serviciile si ofertele noastre pentru vara urmatoare. Va dorim o toamna linistita cu miros de scortisoara si sa va bucurati deasemenea de toate frumusetile pe care ni le ofera acest anotimp.

 

 

Previous Story5 motive bune să alergati pe plajă!
Next StoryCe alimente consumam toamna?